tisdag 3 april 2012

Rosella Eco Beauty & My Orient Secret

Nu börjar min skönhetshemlighet sprida sig. Fick ett mail av en väninna på måndag om att Rosella Eco Beauty Blogg (en av Sveriges bästa gröna bloggare) hade skrivit ett fantastiskt inlägg om vår orientaliska skönhetsritual. Efter hennes inlägg var det flera som kontaktade mig och visade intresse och nyfikenhet. En del beställningar började faktiskt rulla in dagen efter. Tack Rosella! Detta innebär för mig att täcka lagerkostnader vilket i sin tur innebär fler inköp av beprövade, exotiska och effektiva skönhetsprodukter.  Det innebär också att mina planer för Internationella utvecklingsprojekt kan bli verkliga. Yeah Baby!

Va nu inte skeptiska till Kessa Skrubbhandske och den traditionella Marockanska Olivtvålen. Det är Arabernas No 1 beauty secret.  Se gärna bild bevis på senaste kroppspeeling med Kessa handsken från min tidigare blogginlägg för er som missade dramatik. Läs om den HÄR.

Tillägnar härmed en video till mina internationella besökare. Flina gärna inte åt min överdrivna American Accent eller vad ni nu vill kalla det för ;)


2 kommentarer:

  1. Kul! Jag är också jättenöjd. Gjorde min första riktiga skrubb häromdagen. Det var viktigt att först gnugga tvålen ordentligt i händerna inna man applicerar och sen skölja innan man skrubbar. Då blir det bra!!

    SvaraRadera
  2. Du är bara för härlig! Verkligen kul att det uppskattades och att det gav dig lite nya möjligheter. Har alltid varit intresserad av andra kulturer, så att även få ta del av andra kulturers skönhetshemligheter är himla spännande för en skönhetsjunkie som mig. Kram!

    SvaraRadera