onsdag 3 oktober 2012

Filmen Underkastelse - Skrämselpropaganda eller Upplyssning?

För mig som gravid är det oroande att få veta att det första jag kommer att mata mitt nyfödda barn är kemikalier via bröstmjölk. Vad tycker ni, är filmen underkastelse en video som sprider viktig kunskap eller är den ren skrämselpropaganda? 

V%C3%A5ra%20barn%20f%C3%B6ds%20fulla%20av%20kemikalier

Jag är starkt övertygad om att det finns alternativ i naturen med förmågan att skydda våra kroppar från hormonstörande kemikalier. Jag har ett sånt stort intresse för globala, mystiska och främmande alternativ medicin utanför Sveriges gränser. Jag håller er uppdaterade med mystiska och främmande nyheter. Håll utkik! Adiós señor y señoras


2 kommentarer:

  1. Vi behöver nog lite skrämselpropagande för att vakna upp och försöka få förändring. // Kikki

    SvaraRadera