tisdag 9 april 2013

BODY BAZAR updates

Snart 3 månader sen jag fick min älskade lilla snäcka. Otroligt vad tiden rusar snabbt. Så är det när man har roligt. Jag känner mig helt handlingsförlamad just nu. Har så mycket tankar och idéer jag vill förverkliga men inte så mycket som händer. Antingen fastnar jag framför mailen eller facebook. Att gå på undanflykter. Ja det är jag också bra på! Nu måste jag samla ihop tankar, soul & mind och verkligen fokusera och börja tidsorganisera. Annars blir det inget av här.  Hörde från någon att det är bra att ta en bandspelare och spela in alla idéer och tankar som poppar upp. Alla dessa tankar kommer ju stå till grund för tillväxten av BODY BAZAR. Måste ta vara på de, anteckna ner de, inte glömma de så de blir verkliga.

hett i prioritetslistan just nu:

1. Lansera den nya BODY BAZAR hemsidan. Ett grymt projekt på G. Det får ni inte missa.
2. Utveckla Välgörenhetsdelen. På G just nu!
3. Believe it or not, lansera eget Body Bazar märke. (Kommer ta sin lilla tid)

Nu är klockan snart 15.00 och jag ska hämta barnen från Dagis. Snart fullt upp dårå. Måste förbereda lite aktiviteter. Min äldsta börjar ju snart förskola. Så måste förbereda honom med inlärningen. Har varit lite dålig på det senaste tiden. Det är inte bara Body Bazar här alltså utan det är annat viktigt också :) Ha det gött och kasta gärna en hälsningskommentar och uppdatera för mig att ni finns. För en blogg utan aktiva besökare är inte rolig. Right?


3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag vill bara säga att jag har blivit helt kär i Bodybazar och tycker att dina tankar och idèer är jätteinspirerande! Det är underbart att du gör det möjligt för oss som bor i Sverige att få ta del av alla dessa metoder och hemligheter för en bättre hälsa innifrån och ut! Fortsätt som du gör!

    // MVH Hoppfull

    SvaraRadera
  2. Eget Body Bazar-märke??? Kan det vara bättre??!! Wow, detta låter ju för underbart för att vara sant!

    Så häftigt att följa din blogg och utveckling av Body Bazar!

    SvaraRadera
  3. Allt låter så spännande!! Se till att inte bränna ut dig - du verkar ha mycket annat att stå i - men vi är mycket ivriga följare (!!) men samtidigt tålmodiga följare *blink

    SvaraRadera