fredag 16 december 2011

FULL RULLE MED BODY BAZAR

Intresset för Body Bazar konceptet var igår stor. Snart ska nya produkter beställas in för att fylla på lagret. Det är alltså full rulle här borta och mycket att göra inför jul och nyårstiden. Igår hände något som skrämde livet ur mig. Jag såg sent på kvällen i statistiken att många hade försökt och beställa men inte kunnat få igenom sin betalning via PAYPAL. Det var teknisk fel!!!! PANIK PANIK tänkte jag! Det är ju premiär för BODY BAZAR och allt ska fungera enkelt för mina kunder. Jag accepterade efter en stund incidenten, samlade mig och lyckades lösa problemet inom en timme. NU är det löst så välkommen in till min exotiska Spa hotell :) Förutom Paypal kan du även välja bland andra betalningsalternativ. 

Igår blev jag klar med min nya Blogg Logga. Hoppas ni gillar den! Yalla, Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och springa iväg och göra lite tråkiga ärenden.


2 kommentarer:

  1. Tacka snälla Kiki! Blir riktigt glad när jag får höra positiva komplimanger.

    SvaraRadera