måndag 5 december 2011

Me, Myself & Body Bazar

Bloggen har inte uppdaterats på två dagar. Det är fullt upp nu inför lanseringen av E-butiken. Massor med surf, telefon samtal, mail utskick, beställningar av allt praktiskt material och emballage. Finslipning av hemsidan, marknadsföring, administration, identifiering av samarbetspartners och mycket mer. Sen måste jag också hinna vara mamma och hustru. Svårare än vad man tror att starta en webbutik men tycker man om sin affärsidé är det riktigt kuuul måste jag säga. En otrolig frihet att slippa åka tunnelbanan till jobbet varje dag och stressa ihjäl sig själv och Barnen. Riktigt glad över att ha tagit det stora steget från myndigheternas byråkrati koloss till att bli min egen chef. Följ min resa som egen företagare, som kvinna, invandrare, muslim, mamma och hustru. Hoppas kunna inspirera er, sprid gärna bloggen till alla entrepreneur minded people. Målet är att utveckla ett företag med seriöst socialt ansvar. Om det berättar jag mer i mina kommande blogginlägg. Håller er nyfikna. Stay tuned!

4 kommentarer:

  1. Det är fullt förståligt, du får ta igen bloggandet när butiken har lanserats hehe *väntar med spänning!!!

    SvaraRadera
  2. haha, blir överväldigad bara av att läsa inlägget.
    själv har man småsaker i vardagen som kaosar med ens hjärna, inte bra men keep up the good work!!

    SvaraRadera