fredag 30 december 2011

Tack Jenny på Loveko!



Body Bazar har haft strul med sin nya transport/frakt företag, vilket har påverkat transport förseningarna dramatisk för tio av våra kunder. Deras paket låg i terminalen  mellan 2 - 3 veckor och kom aldrig ut. Detta fick mig att bli mycket besviken och ledsen då jag har höga krav på att mina kunder ska få sin leverans mellan 2-3 arbetsdagar. Men nu är problemet fixat och vi har nu bytt vår transportföretag till Posten med omedelbar verkan. En av mina samarbetspartner Jenny på LoveEko som vekligen försod mig hoppade faktiskt överraskande in frivilligt och bidrog med härliga cholaklad SPA kit Ganashe för Lips och Lulus chocolate till alla mina kunder som blev drabbade av förseningarna. De hittar ni hos Loveko.Tusen tack fina Jenny på Loveko, du är en Pärla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar