fredag 13 januari 2012

Body Bazar på Frammarsch

Idag blev jag överraskad av Ulrika Gabriel Coach och Inspiratör som omfamnade mitt koncept och varmt presenterade BODY BAZAR för sina medlemmar. Tack Ulrika - det gjorde mig väldigt glad och bekräftade värdet av mitt tunga arbete som jag har lagt ner under år 2011. Konceptet fortsätter på frammarsch. Gillar att samarbeta med etiska och seriösa samarbetspartners. Med hjälp av de kommer  Sveriges exotiska och ekologiska hudvårdskoncept att ta ett kliv framåt.  Läs vidare vad Ulrika tycker om Body Bazar här...

Fina Rosella nominerad till en av Sveriges bästa gröna bloggare och som driver bloggen Rosella Eco Beauty har också pratat gott oss Här.  Vi lär samarbeta med fler gröna bloggare i framtiden...Yeaah Baby!!!


Önskar er en fortsatt trevlig, stressfri och harmonisk helg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar