söndag 18 mars 2012

Body Bazars Exotiska Eko Doftljus

Medina Madness heter Numera ZAHIRA LONDON


Nu till något jag har längtat efter att berätta för er mina interiör medvetna Läsare. Nu har jag fått in mina babiiiies, exklusiva och unika doftljus med härliga eteriska oljor och spracklande varma färger från Zahara London. Inspiration hämtas från Marocko, berbernas kulturrika hantverk. Aromaterapi times my friend!!!!


Och nu lite skryt om mina doftljus. Helt klart världens finaste EKO ljus som doftar himmelskt - chict och super dekorativa...Och JA!!! Det tog mig tid att hitta en leverantör som kunde uppfylla  mina krav. Stilrent med nordafrikansk Touch. Tänkte ställa ut de på mitt exotiska vardagsrum och bjuda på en film till nästa inlägg. Det vill du inte missa :)

Det perfekta presenttipset










4 kommentarer:

  1. Wow, vilken användbar produkt. Lukten är underbar och produkten fungerar även bra som en dekoration. Fantastiskt.

    SvaraRadera
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mer mer mer!!!

    SvaraRadera
  3. Det här är bara Början min fina Dalila... :))

    SvaraRadera
  4. Jag kan föreställa mig en inredning med dessa i ett studierum med en skön fåtölj, ett orientaliskt bord med te och dessa ljus som dekoration, läsandes en bra bok (och barnfri så att rummet inte blir stökigt haha..) - allt i stilrent svart och vitt men med dessa värmeljus som färgklicken!

    SvaraRadera