måndag 19 mars 2012

Gröna Skönhetsjunkie Recenserar Body Bazars 100 % Ekologiska Schampo

100 % ekologisk schampo: Betyg: 4,5

Naturligt snygg heter bloggen som har blivit nominerad till Sveriges bästa gröna blogg 2011. Hannah, skönhetsjunkie, Journalist och redaktör på expressen har nu äntligen recenserat vårt 100 % ekologiska schampo Eliah Sahil. Blev super glad när jag på morgonen läste hennes recension. Efter några veckors depp och vabbande med sjuka barn var nyheten en perfekt start på dagen.  Överlycklig! Upplever att Hannah är ärlig i sina recensioner och brukar lyfta upp för- och nackdelar på ett naturligt någonlunda bra sätt. Jag visste att hon skulle tycka om den :) Yeaaaah.

Eliah Sahils 100% Ekologiska Schampo  får  Betyg: 4,5

Läs hela recensionen HÄR.

- Nackdelar:  Jag behöver ganska mycket pulver, jag fyller på ca 5 gånger, så det är svårt att veta hur länge förpackningen räcker. Håret blir inte så återfuktat som det blir med balsam efteråt, men det är ju inte så konstigt. Jag brukar använda en vårdande hårgucka efteråt som återfuktare. Håret blir ganska fett redan dag två, så jag måste tvätta varannan dag.


Upplev Eliah Sahil 110 % 


Använd Eliah Sahil tillsammans med den fantastiska Ghassoul leran. 1 tvätt med ghassoul lera och andra tvätt med Eliah Sahil. Du kommer att få resultat du alltid har drömt om. För att återfukta tar jag några få droppar av kallpressade håroljan/guldoljan - ekologisk Arganolja


Give it a try! Prova ett nytt sätt att tvätta håret - Ja - Med Lera och Pulver. 100 % Ekologiskt! Revolutionerande och något alla borde prova. Inget behov av balsam/inpackning och håret kommer att få tillbaka sitt naturliga struktur. 


Blåser iväg en bunte exotiska och ekologiska rosonblad till dig Hannah - Tack!

1 kommentar: