torsdag 17 maj 2012

Chicza - Ny Exotisk Tugummi till Bazaren!

 Chicza Chwing Gum är här!!!

Nu har jag fått mitt efterlängtade paket. Chizca tugummi :) Ni vet väl att förutom hudvårdsprodukter så har jag även en Bazar Hörna, där jag erbjuder exotisk snacks. Mer kommer att fyllas på så håll utkick där borta. Nu till Chicza. Ett ovanligt gott tuggummi, perfekt för att träna käkarna och rensa munnen efter maten. Den goda nyheten är att den är Krav märkt och passar perfekt för Glutenallergiker. Det som också faschinerar mig är att konceptet stödjer  Maya-indianerna i Sydamerika. Måste säga att smaken är otroligt goo men den försvinner något snabbare om man jämför med vanliga syntetiska tuggummin.  Efter andra tugget, upplevde jag den lite beroendeframkallande :) Fick ordentlig träningsvärk i käkarna att jag trodde att jag hade öroninflammation. Att tugga tuggumin enligt forskare anses främja matsmältningen och stärker tänderna och gommen. Tugga på ni som föredrar ett ekologisk alternativ - Chicza. Den finns i 3 exotiska smaker, Lime, Mynta och Mint.



Chicza Mynta är min favorit!



Tycker alltid det är super spännande att öppna upp paket.

Riktigt Nyfiken...

...kunde inte hålla mig till efter maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar