måndag 28 maj 2012

Dagens Body Bazar kundrecension!

Hej! Fick ett prov av dej på egyptian magic, och den verkar vara fantastisk! Tog den på ett eksem jag har-blev mkt bättre! Men det har blossat upp igen, så nu ska jag få bort det helt, med en egen burk!! Har äv provat att tvätta mitt hår med rassoul lera(hade liggande sen gammalt, men aldrig haft det i håret-har inte vågat! Har ganska tjockt, långt, slingblekt själv"vågigt" hår) Och blev förvånad över hur bra det blev! Håller sig oxå rent längre! Kör annars balsammetoden sedan jan 2011, men varvar mer och mer med "helt naturligt" som bikarbonat, ägg, björklöv, ditt pulverschampo och nu leran!! Mår så bra i själen när jag inte använder en enda kemikalie!! Jag är så nöjd! Kramar till dej! 
/Annelie Johansson, kund. 





 Bild taget med nya systemkamera. Makens helgfynd: 1000 Spänn från Loppis.
Super Nöjd! Nikon D70s.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar