lördag 6 oktober 2012

Body Bazar besöker Eco Now Mässan igen

Ja då hann man besöka Eco Now Mässan även i år. På plats fanns en del intressanta utställare. Hade själv velat ställa upp men orkade inte i år pga. av graviditeten samt ekonomin. Mässan var helt ok. Hade velat se företag som representerar mer Real Beauty. Var där mest för att få inspiration och dela ut lite visitkort till förhoppninsvis nya samarbetspartner :) hihi...


Delar några bilder från mässan. Innan jag lämnade stället unnade jag mig supergoda ekologiska mandelkakor från Ekologisk konditori Saltå Kafé. Köpte med mig ljuvlig Fikon och Mandel Marmelad samt ekologisk örtte.  Hann tyvärr inte ta kort på de där kakorna. Men de smakade helt underbart gott, att jag åt upp de innan hann fota. Sorry Guys.


Och gissa vad ni ser på bilden....jo, Chiczas ekologiska tugummin såklart! Den nya kanel smaken har äntligen kommit till Sverige.  

Älskar smaken av ekologiska råvaror. Vilken skillnad!!! 

Svenska hudvårdsmärket Luxit var också på plats. 







4 kommentarer:

  1. Tack vare dig har jag blivit mer och mer intresserad av ekologiska produkter. Tack för det!
    // Kikki

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Va kul och veta..

    SvaraRadera
  3. Fasen, jag missade mässan, hade en kompis som signerade böcker!!!

    Har du koll på Maria Åkerlunds produkter? Love them!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maria åkerlund, hmmm. Det missade jag faktiskt. Ska spana in :)

      Radera