lördag 3 november 2012

Party Times!!

Idag var det kära kusinens överraskningsdag innan bröllopsfesten i hennes nya lya. När hon kommer hem blir hon bemött av en massa gott folk som skriker "surpriiiseeee!! Hon blir först livrädd. Trodde hon hade fått inbrottstjuvar. Men hann och återhämta sig snart efter en stund.  Det började med en lyxfrukost hemma hos henne. Hög gravid som jag är, blev det jobbigt att orka med hela dan med SPA och limousine ride. Med ögonbinde på henne begav vi oss till ett magdans studio därefter blev det för mig en fet lunch nere på söder. Bilderna nedan är tagna med min iphone. Ursäkta bild kvaliteten. På onsdag blir det HENNA Fest!!!! Det ser jag verkligen fram mot. Vill investera i en bra kamera för att bjuda er på bättre bild kvalitet. Någon som har tips på en praktisk och lättanvänd kamera som ger riktigt bra bilder? Snällllla.









Helgens Lunch Fross. Syndar!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken hejdundrande fest! Nog tycker jag bildkvaliteten var tillräcklig. En bild är lite suddig, men det var nog "förarfel" :-)

    SvaraRadera