måndag 10 december 2012

BODY BAZAR Hedersnominerad i Business Challenge

I  brevlådan idag kom mitt efterlängtade intyg från tävlingen Business challenge. Har ju blivit hedersomnämnd. Det här är ett intyg på ett vinnande koncept. Av 400 tävlande är det en stor ära att få bli hedersomnämnd. Det uppmuntrar, ger  nya drivkrafter och får mig att bli ännu mer taggad. Så mina vänner, ni som går i tankar om en bra affärsidé eller redan har en etablerad sådan. Varför inte utmana er själva i en liknande tävling? Det berikar, ger nya krafter och möjligheter till nya kontakter även om man inte kammar hem högsta priset. 

Slutet gott - Allting gott!

En liten tankeställare. Skulle dock efter "think happy thoughts, lägga till "and act"!


Och slutligen en Sneak Peak från Business challenge den 20 nov.

3 kommentarer:

  1. Du förtjänar priset! Jag njuter med dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bernadette, så gulligt av dig.

      Radera
  2. Ååh grattis, vad glad jag blir för din skull. Du förtjänar det, Masha'Allah! :))

    SvaraRadera