lördag 1 december 2012

Yes, Weekend.

Ja, vi kan göra mycket för att förändra många saker i världen. Men vi behöver all energi vi kan få. Så glöm inte att ladda batterierna i helgen. Jag har precis kommit hem från en härlig bjudning tillsammans med underbara vänner. En Marockansk evening med farligt god buffé och massor av dans och skratt. Skönt och komma bort från barnen och hemmet en dag. Ska nu chilla med familjen och ta det luuuungt. För att orka vara uppe lite längre ska mannen snart fixa en härlig grön te kanna med massor av mystiska örter. Vill inte gå in på det där, men riktigt påverkad blir man. Va rädd om er och fortsatt trevlig helg my lovely homies. Till alla tysta läsare därute. Kasta gärna en kommentar och berätta att ni hänger med min entreprenörskapsresa. Det innebär mycket för mig när att få feedback. Jag får massor med pepp och energi, dessutom får jag lära känna likasinnande närmare ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar