onsdag 9 januari 2013

Dagens visdom och lite bekännelser

Snart beger det sig mot en Kick Off inför årets entreprenörskapsprogram som jag i år ska delta i. Känner mig så jäkla seg och orkar inte lyfta mig från sängen och åka en sån lång sträcka, från Stockholms förort till  Stockholms city. Jag har svårt med för mycket nya intryck just nu. Nåja, få se hur det kommer att gå. Hoppas jag inte får värkar på vägen. Uppdaterar med mer info senare ikväll. Följ gärna på instagram @bodybazar för att få en närmare titt på min vardag. Avslutar härmed detta blogginlägg med dagens visdom: A head full of fears has no space for dreams.  Tänk på det! Take care my lovelys.






3 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte bara hälsa att jag bloggat lite om sheasmör inhandlat på Body Bazar, om du är intresserad av att läsa. Hoppas det gick bra på kick offen och att du orkade ta dig in trots stor mage :)

    SvaraRadera
  2. Åh, tack Angnes. Gillar skarpt. Uppskattar verkligen såna ärliga recensioner. Love!!!!!

    SvaraRadera