måndag 6 maj 2013

Skydda huden mot strålning med innovativ mask?

Jag har ju tidigare berättat hur mycket elektronisk strålning jag utsätter min hud för. Nu har jag äntligen hittat till min blivande anti-strålningsmask. Yeahaaaa!

Förra veckan beställde jag hem fantomen masken som sägs skydda huden mot UV strålning. Hittade varken i EU eller Sverige så nu har jag beställt en från China. Tror inte denna är en bluff. Återkommer med feedback ;) Fortsatt trevlig måndag.


Img262410618.gif
Här sitter två fina flickor med masken på ett kontor någonstans i China. Det gör rätt i! 
För mer information om elektronisk strålning: läs vidare via länken nedan. Ämnet är inte så pass aktuell i Sverige.  Det borde den bli!!! Innan vi blir tidigt rynkiga.
Läs gärna vidare...
http://snigdha-s.hubpages.com/hub/Radiation-from-Computers-and-its-harmful-effects-on-health

Jag vet den ser löjligt ut. Men är nyfiken. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT ANVÄNDA DEN HÄR MASKEN? HUR MÅNGA ÖNSKAR EN SÅN HÄR MASK I BAZAREN?


4 kommentarer:

  1. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig andvända den. Varför inte, liksom. Jag sitter ju ibland så många timmar framför dator. Men nu vet jag också att mobilen gör sitt också. *suck* Tack för tipset Hanan.

    Ps: Ville säga att coconut dream deodoranten är helt underbar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul och höra! Då vet man att det är finns någon där ute mer än jag som skulle vilja testa. Det kan kännas instängd, har ju inte provat. Och man önskar en filter på datorn i stället. Kanske kan man köpa ett sånt skydd. Har inte gjort någon research

      Radera
  2. Har min datorskärm ungefär 3 meter från där jag sitter så jag säger nej tack =)

    SvaraRadera
  3. var kan man beställa masken?

    SvaraRadera