torsdag 19 januari 2012

Nya möjligheter - Nya utmaningar för Body Bazar!

Jag fick idag hem ett paket på retur som aldrig kom fram till en kund trots att adressen var korrekt. Jag ringde upp denna kund som råkade vara en mycket trevlig tjej från Somalien. Vi pratade länge och det slutade med att vi hittade många gemensamma intressen. Hon är liksom jag ung, kvinna,  utbildad, muslim, mor och gift.  Med sina erfarenheter av Media och PR i London planerar hon en dokumentärfilm i Sverige. Det var verkligen meningen att just hennes paket skulle komma i retur och att vi skulle mötas.

Jag gillar att vara entreprenör och utöva min kreativetet och min frihet. Det finns otroliga möjligheter där ute, det gäller bara att identifiera de och våga ta nya utmaningar. Snart avslöjar jag vad vi två kommer att hitta på.

Business times!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar