måndag 16 april 2012

Body Bazar i Wellness igen. Nu firar vi!!!



Tidningen Wellness är verkligen förtjust i Body Bazars ekologiska och exotiska skönhetsprodukter. Vi är med i april numret igen! Det firar jag med lite hallonglass och färska jordgubbar samt ett fantastiskt erbjudande till er. Köp 1 Pure Thoughs Tvål och få ett Hemligt Tvål helt Gratis på köpet. Erbjudandet gäller för mina bloggläsare tom. 30 april =)




Hudvårdsserien Pure thoughts utnyttjar egenskaperna från moder naturens finaste ingredienser och kombinerar dem med exklusiva recept och urgamla metoder. De läckra recepten görs kreativt för hand i Storbritannien. Man använder örter, kryddor och eterika oljor. Natural Luxury!!!

 Perfekt i duschen.


4 kommentarer:

  1. Hej, Ja, man är orolig för flour i kranvattnet. Ansökte om en lista på nivån av olika ämnen i vattnet, men fick givetvis inget svar. Ska nog göra ett nytt försök på den fronten. Men jag har också hört att Sverige har väldigt rent vatten, men som sagt... man vill ha bevis. =) Ja maskinerna är väldigt dyra har jag hört. Kolla på "Water" kategorin så har jag sen tidigare gjort ett inlägg om dom olika typer av vatten som finns. =)

    Grattis till artikeln i tidningen. Riktigt roligt!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det här med Flour är besvärligt. Man försöker leva så ekologiskt som möjligt. Men hur gör man med kranvatten liksom ? Hade varit grymt om man fick välja kravmärkt :) Jag ska läsa igenom dina artiklar. Tack Sabine!

    SvaraRadera
  3. WOooWhoooo GRATTIS :D

    SvaraRadera