tisdag 21 augusti 2012

Go Green projekt på G



Just nu håller jag på med webbdesign och uppdatering av mitt nya Goo Green projekt. Det tar såååån tid eftersom jag inte är någon tekniksnille egentligen. Mitt nya plattform kommer att vara placerad i wordpress. Köpte en slitren design tema  för någon vecka sen. Den var komplicerat att förstå,  så hela jag var ett frågetecken. Men nu efter allt slit och googlande har jag äntligen fått mycket att falla på plats. Jag är väldigt petig så det gällde verkligen att inte ge upp.  En riktig bra funktion i wordpress är att man kan importera sina bloggposter och kommentarer från blogger till wordpress med en enda knapp. Detta kära läsare innebär att massor med information från denna blogg kommer att hänga med dit. Det betyder att jag slipper börja om från scratch. Målet är att lansera den nya hemsida i början av september! Vi hörs.

PS. Jag kanske var otydlig i mitt förra blogginlägg. För att göra det klart. Jag kommer INTE att sluta blogga, men däremot kommer jag inte hinna blogga lika mycket om min vardag, bloggar om annat relaterat till green exotic lifestyle istället ;)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar