tisdag 21 augusti 2012

Månandens Gratis Vara

Karawans Aleppo Olivtvål från Syrien, Lagrad i 6 Månader och består av 95 % Olivolja. 100 % Autentisk.

Nu helt Gratis om man handlar över 499 kr i butiken. 




Denna goding omnämns i Sveriges största gröna Blogg: Naturligt Snygg!Läs gärna kommentarer till Hannahs senaste inlägg 


Karawans Olivtvål är en av mina favoriter för rengöring :) Prova den gärna. 

Ingredienser: Innehåller 95 % olivolja, vatten, *sodium hydroxid. 
Inga syntetiska parfymer eller konserveringsmedel.

*Sodium Hydroxid är nödvändigt för att framställa tvålar och försvinner helt i slutproduktionen av Olivtvålen. So guys don''t be worry about that. 


Erbjudandet gäller t.om. 31 augusti. 

Här kommer en video på hur de framställs :)


4 kommentarer:

  1. Funderar du på att ta in smink i din webbshop?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har funderat på det ett tag nu . Tex är jag nyfiken på att importera in kohol (orientalisk kajal). Håller på att sätta mig in i bra gröna märken först. Sen måste jag ju prova en hel del själv innan jag bestämmer mig för att sälja det. Det kan ta tid. Men det kan möjligtvis bli aktuellt i höst :) Har ni några förslag på bra smink märken? Icke-djurtestat och med hög sats ekologiska ingredienser?

    SvaraRadera
  3. Vill tipsa dig om ett företag på Öland som tillverkar ekologisk handtvål m.m. Kanske något att ta in i butiken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde länka http://www.tvalmakarna.se/

      Radera