söndag 19 augusti 2012

Min comeback!

Hello gott folk!

Jag har varit super seg med att uppdatera bloggen. Sooo Sorry. Det har varit sommar och full rulle här borta. Hoppas ni har haft det riktigt underbart!!! Jag håller för närvarande på med ett par projekt inför hösten som jag så småningom kommer att avslöja. Men först ska jag tala om för er något som ni kanske inte har förväntat er. Jag kommer sluta att blogga här. Jag vet! Tragiskt. Men precis som allt annat i livet så måste jag överväga vad som i längden är bra för mig och min familj. Bloggandet tar väldigt mycket av min tid. Tänk vad mycket man skulle vilja göra men inte har den tid och kapacitet.

MEN - så enkelt slipper ni inte mig. Ni ska snart kunna följa mig via en ny site som jag för närvarande jobbar stenhårt med. Den är ägnad för er och resten av go green folket. Mer avslöjar jag inte. Ni må tro att jag spelar miss secret agent. Sant till viss del :) Vill ju så gärna hålla er nyfikna ett litet tag till. hihi. So you better be here när info om det läggs upp här. 

För er som undrar varför ni inte har fått någon nyhetsbrev. Nyhetsbreven för Body Bazar är på gång...Och det kommer att skickas 1-2 gånger i månaden när hösten börjar närma sig. Har ej bestämt datum än, men det blir tidigit i höst. Massor med spännande erbjudande och skönhetstips att ladda hösten med. Lovar att inte mail bombardera er.  Anledningen till att jag inte har kunnat komma igång med den, är för att jag har prioriterat annat pga. tidsbrist. Men era mail är i säkerhet, så håll utkick. Skulle man tröttna på mina nyhetsbrev kan man Bus enkelt avregistrera sig via en länk som medföljer i varje nyhetsbrev. 

Och så lite mer uppdatering från min vardag....

Ramadan Detox perioden är nu över och idag börjar Eid firandet - en högtid som kommer att samla familj och vänner och pågå i 4 dagar, av vilket den första dagen är den viktigast. Och precis som julen så är Eid en religiös högtid som även firas av mindre aktivt praktiserande muslimer. 

Idag blir det en stor dag att samlas med släkt, familj och vänner. Dagen inleds med gemensam eid bön i mosken, sedan lyx frukost hos mamma och presentutdelning. Därefter blir vi bortbjudna hos min farbror där resterande av underbara släktingar kommer att mötas och ha trevligt hela långa kväll. Lääängtar!

Yalla - Ha en skön dag idag, även ni som inte firar Eid så kommer här i alla fall en bild som sprider lite färger, glädje och värme :)


EID MUBARAK! (Vanligt  med Mehendi (Henna) utsmykning inför Eid dagen) I Looove Henna Tatoo. Don't you? Även  här i Stockholm finns många kompetenta kvinnor som gör Henna. Funderar snart på att inleda ett samarbete. Will tell you more Babes ;)



5 kommentarer:

  1. Ohh Va trist att höra. Men samtidigt förstår jag. Önskar dig lycka till med dina hemliga planer. Men du skulle lägga upp din hemlis här så att man kan följa dig på annat sätt sen kanske?
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Eid Mubarak till dig och din familj.
    Det är synd att du lämnar det här för jag tycker att du spred viktig och nyttig kunskap men i andra hand förstår jag dig. Ibland måste man prioritera saker i livet.
    Lycka till med dina planer och hoppas att vi får ta del av det snart :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ååååh hemliga projekt, intressant!!
    Så fina henna-tatueringar :)

    SvaraRadera
  4. När man först läser rubriken "Min comeback" så tänker man "jaaa" men sedan läser man innehållet, hehe.. tråkigt men jag förstår definitivt tidsbristen och prioriteringen! Skönt att härliga webbutiken finns kvar iaf!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske det blev lite missförstånd. Jag kommer inte att sluta helt med bloggandet. Bara byta plattform egentligen :) Kommer dock att sluta blogga om min vardag eftersom jag har det väldigt tejt med tiden. Däremot kommer jag dela med mig massor med information relaterat till Hälsa & Skönt. Och så recensioner gevitvis! :)

      Radera