tisdag 30 april 2013

Keep Calm med Grön Te

Hellow folks,

Sorry för min sena blogg frånvaro. Det var både en fullspäckad helg och måndag. Idag vill jag ge er en super Anti-Age tips. Minska ner kaffet och röd te och börja drick GRÖN TE idag! Minst 2 koppar om dagen. Grön te är sprängfyllt med katechiner som konserverar kroppen, så att cellerna åldras långsammare. Jag närmar mig 32 vetni, helt inne i det här med Anti age. Så håll utkik efter mer anti age secrets under veckan. Och förresten, man måste inte vara 30 för att följa dessa tips. Det är viktigt att börja förebygga och skydda hudens celler tidigt redan i 20 årsålder. Och med dagens inlägg vill jag härmed säga Calm & Drick Green te!




 Gomorron! Här med en ruccola macka och en kopp grön te. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar