torsdag 2 februari 2012

BODY BAZAR på FACEBOOK

Ni har väl inte missat att jag bakom denna sida finns på Facebook? Klicka på -> BODY BAZAR LIKE Knapp så kommer du dit och sen är det bara att gilla (tummen upp) så att du får det senaste från min exotiska hälso-oas. Anledning till jag har valt att öppna upp en facebook sida är främst för att närmare kunna kommunicera med er. Där kan ni alltid ställa frågor/chatta och få ett snabbt svar.  Mina Facebook vänner är de som alltid först får ta del av de senaste grymma erbjudanden - SÅ vad väntar du på? Bli ett fan till BODY BAZAR. Join Me Now :) 


2 kommentarer:

  1. Klart jag ska följa dig på facebook! Keep up your good work!

    SvaraRadera
  2. Super duper Mikaela!! Ser fram emot att bli din vän på facebook. Du kan adda mig som vän om du söker på Hanan Qatine, eller titta ner till vänster. Där ser du mig som admin.

    SvaraRadera